1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Lucy Gerrits - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Lucy Gerrits - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Door: Lucy

Blijf op de hoogte en volg Lucy

17 Juni 2017 | IJsland, Reykjavik

Morgen op reis naar een prachtig land met bijzondere geothermische gebieden, gletsjers, bergen en natuurparken met overweldigende natuur en ruige kusten.
Wel wat fris in de zomer want ik hou van de zon, maar ik heb het er graag voor over.

Ik kijk uit naar mijn reis naar een uniek landschap dat doet denken aan scenes uit Lord of the Rings met sprookjesachtige, nauwelijks uit te spreken namen zoals Hælavíkurbjarg, Vatnajökullsþjóðgarður en zo nog een heleboel meer.
Heb er zin in.............en als ik iets te vertellen heb wil ik dat graag met jullie delen

  • 17 Juni 2017 - 14:06

    Tonnie:

    Wat fijn Lucy, dat je weer een reisverslag schrijft, ik verheug me erop!

  • 17 Juni 2017 - 15:32

    Sandra:

    Lieve Lucy,
    Ik wens je weer een geweldig, mooie en fijne reis.
    Ben benieuwd naar je mooie verhalen!

  • 18 Juni 2017 - 09:38

    Rian:

    Hoop dat je veel te vertellen hebt. Kijk uit naar je reisverslag.

  • 19 Juni 2017 - 17:26

    Berny:

    joehoe, JIJ gaat op reis... wij blijven thuis!
    foto's en verhalen... we wachten ongeduldig! lieve grt berny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lucy

Actief sinds 26 Maart 2015
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 16114

Voorgaande reizen:

18 Juni 2017 - 01 Juli 2017

IJsland, een frisse neus in de zomer

26 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

04 April 2015 - 31 Mei 2015

Lombok Indonesie

Landen bezocht: