De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Lucy Gerrits - WaarBenJij.nu De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Lucy Gerrits - WaarBenJij.nu

De laatste week voor vertrek

Door: Lucy

Blijf op de hoogte en volg Lucy

27 Maart 2015 | Nederland, Helmond

De laatste week....het wordt nu aftellen en best wel spannend nu. Ik bereid me voor op 2 maanden niets doen of alleen maar doen waar ik zin in heb. Ben benieuwd hoe die vrijheid me gaat bevallen.
Waarschijnlijk moet ik daar ook aan wennen, maar ik denk niet dat ik daar moeite mee zal krijgen ;-)
Meer moeite over een paar maanden weer in het gareel te komen :)
De e-reader vol boeken en plannen genoeg om mijn tijd mee vol te krijgen. Ik hoop op mooi weer hoewel de kans bestaat dat er nog wel een fikse bui zal vallen zo net aan het einde van het regenseizoen.

Mijn koffer is al half gevuld met hele andere dingen dan kleding. Voor zo'n reis is het aandeel kleding minder dan het aandeel nuttige zaken zoals muskietennet - geisoleerde thermosfles - landkaart - anti zonnebrandmiddel (heel veel) - Deet en nog meer antimuggenspul - toilettas met tropische benodigdheden - zonnepet - doosjes met preventieve medicijnen en anti malariatabletten - dagrugzak - fotocamera en bijbehorende spullen - toilettas - wandelschoenen - zonnebril etc etc. M'n koffer al aardig gevuld, niet? Tja, en nu mn kleding nog..... en anders waspoeder......
Maar ja, we proppen wel en desnoods trek ik 5 laagjes kleding aan in het vliegtuig, lekker warm, haha
Inmiddels werk ik mijn to-do en niet-vergeten lijstjes verder af en meld me later wel weer.

  • 28 Maart 2015 - 18:19

    Desiree:

    Jij bent meester in inpakken/smokkelen, tenminste als je Marokko style gaat... Gaat goed komen!! :D

  • 28 Maart 2015 - 18:19

    Desiree:

    Jij bent meester in inpakken/smokkelen, tenminste als je Marokko style gaat... Gaat goed komen!! :D

  • 28 Maart 2015 - 18:20

    Desiree:

    Jij bent meester in inpakken/smokkelen, tenminste als je Marokko style gaat... Gaat goed komen!! :D

  • 28 Maart 2015 - 20:53

    Lucy:

    ja Dees, nu weet ik het wel, haha
    ik zal wederom in Marokko style gaan :)

  • 02 April 2015 - 12:31

    Harry:

    Nou, Lucy, ik wens je een goede reis en vooral een goed verblijf in Indonesië. Dat je er veel mag zien, beleven en veel mensen mag ontmoeten. Succes en geniet ervan!

  • 04 April 2015 - 15:31

    Berny & Gevolg :-):

    hoi Lucy,
    klasse meid, een pracht reis... nieuwe indrukken, nieuwe mensen, nieuw eten (...) past helemaal in het paasweekend. een nieuw begin! ik hoop dat de 'beschermengel' dicht bij je blijft... dan reizen wij met je mee...goede reis en ENJOY liefs uit Nuenen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lucy

Actief sinds 26 Maart 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 16040

Voorgaande reizen:

18 Juni 2017 - 01 Juli 2017

IJsland, een frisse neus in de zomer

26 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

04 April 2015 - 31 Mei 2015

Lombok Indonesie

Landen bezocht: